Правила експлуатації та гарантія на м'які меблі
М'які меблі розроблена і використовується відповідно до вимог ГОСТ 19917 і ГОСТ 16371, з використанням якісних і екологічно чистих матеріалів.
ПРАВИЛА ЕКСПЛУАТАЦІЇ МЕБЛІВ
Розпакування і розстановка меблів
1. При розпакуванні меблів не застосовуйте гострих предметів, щоб не пошкодити оббивку.
2. Перед складанням первинної слід пересвідчитися, що видалені всі транспортні запобіжники.
3. Меблі може мати «зморшки» на оббивці з матеріалів м'яких елементів з-за транспортування; ручне розгладження подушок, підлокітників, сидінь дозволить швидше отримати бажану форму меблів.
4. Перенесення меблів дозволить уникнути можливих пошкоджень підлоги.
5. Під час пересування ніжки можуть пошкодити поверхню.
6. Під час перенесення меблів тримайте її знизу за жорсткі елементи конструкції. Забороняється піднімати меблі за підлокітники, слабкі елементи (подушки) або оббивку.
7. Меблі слід ставити на рівну поверхню.
8. Меблі повинна експлуатуватися в сухих, закритих приміщеннях, захищених від впливу шкідливих атмосферних умов і прямих сонячних променів. Типові кліматичні умови для експлуатації меблів: відносна вологість повітря 30-70%, температура +15 - +250З
9. Не слід ставити меблі занадто близько від калориферів або інших джерел тепла. Відстань від джерел тепла повинно складати не менше 1 м.
Перед початком експлуатації уважно ознайомтеся з наступною інформацією
1. Новий виріб може мати відповідний запах матеріалів, які використовуються при виготовленні меблів, який зникає через деякий час.
2. Меблева оббивка при тривалій експлуатації має властивість розтягуватися, набувати більш інтенсивний блиск. На виробах можуть проявлятися невеликі локальні місця постійного сидіння», з'являтися складки, змінюватися м'якість наповнювачів, що не є дефектом при виготовленні меблів.
3. У обробних дерев'яних елементів можлива незначна різниця у відтінках з-за такої особливості деревини, як анізотропія (різнохарактерність властивостей в напрямку уздовж або поперек волокон).
4. Оздоблювальні матеріали (тканина, шкіра, штучна шкіра) можуть відрізнятися відтінками на різних частинах вироби із-за особливостей процесу виробництва, передача кольору під впливом різних джерел світла, специфічні властивості ворсу, і т. д.
З метою попередження можливих пошкоджень меблів потрібно дотримуватися наступних вимог
1. Меблі не можна встановлювати біля вологих стін і сирих приміщеннях.
2. Переміщення меблів слід проводити трохи піднявши її над підлогою, не тримаючи за оббивку, боковину або подушку, для того, щоб уникнути пошкоджень меблів.
3. Меблі повинна бути встановлена не ближче ніж 0,3 м від джерела тепла.
4. Не встановлювати меблі в місцях прямого сонячного світла – це призводить до часткової втрати кольору оббивки.
5. Не сідати на спинки і боковини – перенавантаження може привести до пошкодження конструкції меблів або до значної деформації наповнювачів.
6. Не робити значних сконцентрованих навантажень на м'які елементи меблів, що може призвести до значного розтягування оббивки або розриву її по шву.
7. Уникати впливу високих температур і різних розчинників на лаковані поверхні і на поверхні з покриттям.
8. Час від часу необхідно перевіряти болтові і винтиковые сполуки, які використовуються у конструкції меблів, при необхідності їх підтягувати.
9. Не класти на м'які меблі гострих предметів, які можуть призвести до пошкодження оббивки.
10. Інтенсивні дитячі пустощі (стрибки) на м'яких меблів призводять до швидкого погіршення експлуатаційних властивостей виробу.
11. Не рекомендується переміщати моделі з кутовою комплектацією після стикування кутового сегмента.
12. Не рекомендується доукомплектовувати готові вироби м'яких меблів, у зв'язку з можливістю недостатнього відповідності відтінків оббивки і декору, що не залежить від виробника.
13. Вироби, які трансформуються, використовувати за призначенням (сидіти або лежати) можна лише тоді, коли вони знаходяться в крайньому фіксованому (складеному або розкладеному) положенні.
Чистка та догляд
1. Оббивні матеріали – шкіру, тканини і шкірозамінник – слід утримувати в чистоті. Не можна допускати сильного забруднення оббивного матеріалу. Правильний догляд забезпечує збереження експлуатаційних і естетичних достоїнств меблів протягом тривалого часу.
2. Перед чищенням меблі слід пропилососити: обивочні матеріали пилососити за допомогою пилососа з м'якою щіткою; блискучі поверхні протирати тільки сухою м'якою ганчіркою.
3. Плями видаляти відразу ж після їх виникнення за допомогою ганчірки і засобів по догляду за м'якими меблями. Забороняється використовувати розчинники (містять бензин, алкоголь, відбілюючий речовина), які можуть стати причиною незворотного пошкодження оббивного матеріалу, з якого виготовлено покриття.
4. Не наносити засіб для чищення безпосередньо на забруднені місця.
5. Чистіть за допомогою губки, яка додається до набору засобів для догляду за меблями – обережно круговими рухами.
6. Тертям при чищенні можна пошкодити поверхню оббивного матеріалу.
7. Після чищення матеріалу на суху поверхню нанесіть просочення. Слід дочекатися повного висихання очищеної поверхні. Можна експлуатувати тільки абсолютно суху меблі.
Докладні гарантійні правила
1. Гарантійний термін складає 24 місяці; датою початку гарантії вважається дата видачі меблів Покупцеві.
2. Виробник гарантує високу якість меблів за умови її експлуатації згідно з її призначенням та у відповідних умовах.
3. Виробник несе відповідальність за дефекти, що виникли з його вини, а також за пошкодження, що виникли при експлуатації меблів згідно з її призначенням та у відповідних умовах.
4. Виробник не несе відповідальності за невідповідність товару зразком, якщо Покупець знав про таку невідповідність або повинен був знати про нього в межах розумного (напр., меблі з виставки, пошкоджена меблі, меблі куплена за акції тощо)
5. Покупець втрачає право звернення за гарантійним зобов'язанням згідно договору, якщо по закінченню двох місяців після виявлення невідповідності виробу не повідомив про це Продавця.
6. У момент виявлення дефекту потрібно припинити експлуатацію меблів, щоб не збільшити дефект і негайно повідомити про це Продавця.
Порядок розгляду претензій
1. Претензії щодо гарантії у зв'язку з дефектами приймає магазин, в якому був відпущений товар, а строк розгляду претензії відраховується з моменту її передачі Виробнику.
2. Підстава для пред'явлення претензії в меблевому салоні – підстава покупки (рахунок-фактура або чек), гарантійна карта і докладний опис дефекту.
3. Претензії щодо гарантії безпосередньо Виробнику можна подавати тільки у разі ліквідації магазину.
4. Виробник призначає дату візиту з метою огляду меблів не пізніше 14 днів з моменту повідомлення Виробника про пред'явлення претензії. Внаслідок цього, Клієнт буде повідомлений про визнання претензії виправданою йди невиправданою.
5. Визнані виправданими претензії будуть задоволені протягом 30 робочих днів з моменту їх визнання. У виняткових випадках Виробник визначає собі право продовжити цей строк.
6. Спосіб задоволення претензії визначає представник Виробника.
7. У випадку, якщо дефект предметів є претензії, може, за оцінкою Виробника бути усунутий:
- претензія буде задоволена шляхом ремонту у Покупця
- в інших випадках ремонт виробу буде проводитися на підприємстві Виробника
- якщо за своїм характером дефект потребує усунення в заводських умовах, Покупець зобов'язується видати виріб або його частину, яка потребує ремонту, представнику Виробника для його перевезення в офіс Виробника і проведення ремонту
- відмова у видачі виробу (або його частини) для ремонту в заводських умовах або перешкоду по його ремонту вважається відмовою від прав, що випливають з цього Гарантійного свідоцтва.
8. Якщо дефект меблів неможливо видалити або його видалення спричинить за собою зниження якості меблів або погіршення зовнішнього вигляду виробу:
- претензія може бути задоволена (за згодою Покупця) шляхом зниження ціни на меблі, якої стосувалася ця претензія
9. Покупець не може заявити про прострочення задоволення претензії, якщо представник Виробника або Продавця з'явився у встановлений строк для огляду меблів чи її ремонту, взяття на ремонт або заміни, але з вини Покупця не зміг це здійснити.
10. Покупець втрачає право звернення за гарантійним зобов'язанням якщо схвалений термін візиту представника Виробника був двічі порушено з вини Покупця.
11. Виробник не зобов'язаний надавати Покупцю тимчасову меблі на термін виконання гарантійних зобов'язань.
12. Якщо під час ремонту ідентичні матеріали недоступні, Виробник визначає собі право заміни матеріалів іншими того ж якості і порівнянних переваг.
13. У разі змін у конструкції Виробник буде здійснювати ремонт згідно новітньої технології.
14. У разі припинення випуску оббивного матеріалу Виробник зобов'язаний за згодою клієнта замінити матеріал іншим того ж самого або більш високої якості і по порівнянній ціною.
Відсутність відповідальності Виробника по відношенню до претензій Покупця
1. Виявлення пошкоджень, що виникли в результаті неправильного перевезення або перенесення меблів, а також її експлуатації не за призначенням.
2. Виявлення спроб проведення ремонту меблів особами, не уповноваженими Виробником.
3. Ушкодження, завдані тваринами.
4. Залиття меблів водою або іншими рідинами.
5. Фарбування, викликане зіткненням з линяющими матеріалами.
6. Виявлення неправильного проведення процедур по догляду та очищення оббивки, під час яких була пошкоджена захисна поверхня шкіри.
7. Чистка засобами, які не призначені для догляду за м'якими меблями.
8. Присутність дефектів меблів, внаслідок яких була знижена ціна на меблі.
9. Відмінності в ступені жорсткості окремих елементів м'яких меблів (подушки, опори, сидіння), що випливають з відмінності в їх розмірах або використаних конструкційних рішень. Зморщування або розтягування шкіри, особливо на меблевих сидіннях, опорах і підлокітниках.
10. Природні звуки, що випливають із з'єднань або вузлів в механізмах металевої конструкції (наприклад пружини крісла-качалки).
11. Відмінності в м'якості між меблями, виставленої в салоні, від тієї, яка доставлена клієнту, що виникають в ході експлуатації та використання інших оббивних матеріалів.
12. Відмінності не більш ніж на 3% в розмірі дійсної меблів по відношенню до базових розмірами в оббитих частинах продукції.
13. Відмінності у фактурі і відтінку дерев'яних елементів меблів: зміни, що виникають в ході експлуатації, тобто зморщування – розтягування шкіри, особливо на меблевих сидіннях, потертості, поява блиску або загинів шкіри в найбільш експлуатованих місцях; істотні відмінності у відтінках шкіри між різними елементами гарнітура меблів, проведеними в різний час.
Загальні правила (положення)
1. Гарантійне обслуговування меблів проводитися відповідно до вимог та строків, які врегульовані Законом України «Про захист прав споживачів».
2. Дана гарантія дається виробником як доповнення до прав споживача, встановлених чинним законодавством.
3. Виробник гарантує експлуатацію своїх виробів на протягом усього гарантійного строку.
4. Виробник гарантує безоплатне усунення виробничих дефектів, спричинених незадовільним якістю сировини, матеріалів або порушенням технології виготовлення.
5. При виявленні будь-яких дефектів виробу, Покупцеві необхідно звернутися до представника Продавця за місцем покупки виробу.
6. Претензії щодо якості виробу, яке знаходиться на гарантійному обслуговуванні, будуть розглянуті лише при пред'явленні вироби з дефектами та паспорти на вироби з необхідними відмітками.
7. До гарантійних зобов'язань відносяться ремонт або заміна (якщо проведення ремонту неможливо) несправних деталей, механізмів і неякісних матеріалів, які мають виробничі дефекти, пов'язані з гарантійним ремонтом, вантажно-розвантажувальні й монтажні роботи.
8. Гарантійний ремонт здійснюється в терміни, встановлені законодавством. У разі відсутності на підприємстві матеріалів, необхідних для здійснення ремонту, його строки можуть бути збільшені на строк поставки матеріалів постачальником, при цьому строки попередньо погоджуються з Покупцем.
9. При проведенні гарантійного ремонту гарантійний строк подовжується на час перебування виробу в ремонті.
10. Безпідставний виклик сервісної служби сплачується Покупцем.
Властивості натуральної шкіри не підпадають під гарантійні випадки
1. Натуральна шкіра є унікальним матеріалом. Володіє характерними властивостями, кожен клапоть відрізняється один від одного, тому уникнути відмінностей за кольором і фактурі практично неможливо. Шкіра має запах як властивість, якою володіє будь-яка м'яка меблі. Допустимі розходження у вигляді шрамів, подряпин, слідів від укусів комах, різниці у фактурі, відтінках і т. п. Це риси, характерні для шкіри, які не є шлюбом, а всього лише підтвердженням придбання вироби з натуральної шкіри.
2. По мірі експлуатації оббивка меблів набуває властивий їй вигляд завдяки змінам, що виникають в ході експлуатації, тобто: зморщування – розтягування шкіри, особливо на меблевих сидіннях; потертості, поява блиску або загинів шкіри в найбільш експлуатованих місцях; потертості, що виникають в ході експлуатації; істотні відмінності у відтінках шкіри між окремими елементами гарнітура, проведеними в різний час; технологічно для виробництва меблів застосовується шкіра різного ступеня жорсткості.
Умови відмови від гарантійних зобов'язань. Виробник залишає за собою право відмовити в гарантійному ремонті і класифікувати його як платний в наступних випадках:
1. Якщо на м'які меблі відсутній даний паспорт (у разі втрати – паспорт не відновлюється).
2. При відсутності в паспорті дати продажу, завіреної підписом та печаткою Продавця або Виробника.
3. На меблі, що має видимі дефекти на час купівлі, які повинні були бути помічені споживачем.
4. Мебель с дефектами, которые возникли по вине потребителя, вследствие повреждения от нагрузок, которые превышают установленные нормы.
5. Если дефекты возникли в результате нарушения потребителем правил эксплуатации и рекомендаций по уходу.
6. Повреждения изделия и его потери вследствие стихийных бедствий (пожара, наводнения, землетрясения, несчастного случая и т.д.).
7. Если мебель имеет механические повреждения, которые возникли во время неправильной эксплуатации, транспортировки или ремонта, который был произведен особой, не имеющей отношения к Производителю.
8. Якщо вироби мають пошкодження всередині виробу сторонніми предметами, рідиною, тваринами, комахами, мають на поверхні подряпини і плями, які виникли внаслідок неакуратного відношення і неправильного догляду під час експлуатації.
9. Якщо виріб пошкоджено внаслідок навмисних або помилкових дій споживача.
10. Якщо меблі використовувалася не у відповідності з вимогами інструкції по складанню і експлуатації.
11. Пошкодження виробу внаслідок внесення змін у його конструкцію.